Els contes com a eina per conèixer el món i per implicar-nos-hi
Aquest curs, l’Associació Solidària Blau Magenta i els infants de segon de primària de l’escola Frederic Mistral-T&eg...
Apredre a ensenyar
La universitat representa, per a moltes persones, el «saber expert» allunyat de les pràctiques reals, i l’escola infantil, el...
Lectures augmentades: la flipped library o la biblioteca inversa a l’escola
«Quin llibre puc triar?», «Que m’agradarà, aquest?», «Com saps que és el millor?», «De q...
L’escola infantil i la universitat «es toquen»!
El procés de compartir una experiència educativa entre l’escola infantil i la universitat significa obrir un món ric de pos...
Punto y aparte en el Primer Congreso de Educación Pública: Valoraciones del Grupo Promotor
Punto y aparte en el Primer Congreso de Educación Pública: Valoraciones del Grupo Promotor Grupo Promotor del Primer Congreso de Educaci&...
Treball per projectes per promoure l’alimentació a l’escola al medi rural
En aquest article, s’hi exposa l’experiència d’una escola rural que es va obrir a la seva comunitat, a l’entorn i a les...
La universitat i l’escola infantil: el fruit d’un treball compartit
La trobada entre la universitat i l’escola infantil pot enriquir les pràctiques pedagògiques de l’escola i afavorir el desen...
El currículum integrat en un cas aplicat: projecte planetari
A l’article, s’hi mostra i s’hi analitza un projecte de treball basat en la construcció d’un currículum integrat...