LOMCE: que no ens aixequin la camisa!
Reflexions i comentaris recollits al web www.grao.com després de la lectura de l’article «LOMCE: que no ens aixequin la camisa!&raq...
L’escola infantil i la universitat «es toquen»!
El procés de compartir una experiència educativa entre l’escola infantil i la universitat significa obrir un món ric de pos...
La paraula “bonica”
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Llegim i divertim-nos plegats
El programa LECXIT-Lectura per a l’èxit educatiu té com a objectiu millorar la comprensió lectora dels infants per tal que ...
Las maestras de apoyo en los centros inclusivos
Las maestras de apoyo en los centros inclusivos Docencia compartida desde el corazón Celia Alcón Ayora, Diana Montserrat Ferrer Las maest...
Música: Un concert per gaudir amb tots els sentits
Sovint, en la nostra vida quotidiana, ens deixem portar per la rutina, el ritme de vida ràpid, que no ens permet apreciar el que tenim ni...
¿Dónde está realmente el problema?
LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...