LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
COMLIN-FIC: una nueva visión de la formación
Dialogar y convivir para crecer
Comunicación efectiva en el aula
Marina Via Coll-Vinent, estudiant del grau d’Infantil. «Ser mestra, una manera d’estar»
«No sé dir en quin moment vaig descobrir que volia dedicar-me a l’educació. De sempre, em sembla. Als 15 anys, a l’esp...
És tan present la formació a l’etapa 0-3 als estudis universitaris com a l’etapa 3-6?
La necessitat de poder disposar de mestres ben formats és una qüestió considerada, cada vegada més, clau per millorar la qua...
Alteritat
Ens hem plantejat mai, mestres i famílies, per què els nostres infants han d’anar a l’escola? Potser estem tan acostumats qu...
Aprendizaje socioemocional y educación musical