El uso de corpus lingüísticos como herramienta pedagógica
Llegim en parella
L’article descriu les bases conceptuals del programa Llegim en parella i presenta breument les dades obtingudes sobre els resultats en co...
Nueva etapa
Ensenyament de l’adjectiu a l’escola secundària
Malgrat que, a les darreres dècades, l’adjectiu ha estat objecte d’estudi de la gramàtica, les aportacions emanades de la in...
Les xarxes socials com a espai de col·laboració, de trobada i de formació del professorat
El present article analitza les potencialitats de les xarxes socials en la formació inicial i contínua del professorat. Aquests contexto...
Tertúlia literària a Twiter
L’article fa una proposta de tertúlia digital per tal d’aprofundir la formació literària dels estudiants de batxiller...
Lectura i Twitter: la tertúlia @llegimipiulem
L’article analitza la tertúlia @llegimipiulem i mostra les possibilitats de la xarxa social Twitter com a espai per a conversar sobre lit...
Lectura i literatura en les rutes literàries TIC