Autonomia amb garanties i confiança.
Material complementari. Taules de programació: Tinkering: de la mà al pensament
Taules de programació de la proposta didàctica A continuació reproduïm les taules de programació de la proposta didàctic...
L’escola i l’esplai. Remant junts en la mateixa direcció.
Com en totes les històries, la relació entre l'escola i l'esplai ha passat per etapes i sentiments diversos: d'enamoraments i desamors,...
Material complementari. Model de quadern d'aprenentatge: Tinkering: de la mà al pensament
Diana-autoevaluacion Escalera metacognición Rúbrica de observación de aprendizaje cooperativo en el aula. (Fuente: Rúbrica evaluac...
Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
Educació informal: Laboratori de certeses
El passat industrial d’aquest Vallès que m’acull batega entre els racons dels seus carrerons i les finestres de les seves fà...
«Llebres» i «tortugues»: una oportunitat per atendre la diversitat a l´aula
Com són contemplades les diferències entre l’alumnat a l’escola? Amb incomoditat? Com quelcom ineludible? Com a oportunitats...
A Carles Capdevila