Intervenir-hi, no interferir-hi
“M’agrada llegir!”: Un projecte de dinamització lectora
La lectura és quelcom necessari. És la base del llenguatge; és el viatge a la màgia i a la creativitat; és la via p...
Queremos MusicArte, una proposta de treball interdisciplinari
Queremos MusicArte és un projecte col·laboratiu que, fent ús de les TIC i de les arts (fonamentalment música i plàs...
Centre de Formació d’Adults de Sitges: entre les competències i el servei a la comunitat.
Aprendizaje socioemocional y educación musical
CONTES
La guineu condueix STRASSER, S.; RODRÍGUEZ GONZÁLEZ, A. (trad.) Barcelona. Juventud, 2021 La guineu va amb cotxe a tot drap. Trontolla pe...
Fem història!
Fem història! és un projecte de col·laboració entre escola i museu que està obert a aquells centres que vulguin rea...
L´escola compromesa amb el món. I tu què fas?
Quins han de ser els valors de referència quan eduquem en un context de diversitats, de vegades aparentment excloents entre elles, i de p...