Aprender, participar y socializar en confinamiento
Aprender, participar y socializar en confinamiento Experiencias en entornos virtuales con alumnado con enfermedad José Blas García Pére...
Una nova educació necessita models d´escolarització plurals
Una nova educació necessita models d’escolarització plurals José Blas García Pérez Mestre i professor associat a la Uni...
El cos en la pedagogia Freinet
El cos ha estat sempre un element fonamental per a la pedagogia Freinet. Tant als congressos espanyols del Moviment Cooperatiu d’Escola P...
Escola, democràcia i transformació social
La finalitat d’una escola democràtica és la formació de ciutadanes i ciutadans crítics i participatius que ajudin a ...
Bienestar docente. La práctica de la meditación
L’educació socioemocional, un dels eixos de la nostra escola
En aquest article s’hi explica el procés que s’ha dut a terme a l’escola Santa Creu, d’Anglesola (Lleida), per integrar...
Les creences es reforcen
Les creences tenen la capacitat de preveure el que passarà i ens hi predisposen fent de filtre o de catalitzador perquè passi justament ...
Célestin Freinet. Un mestre compromès i vigent
En el tema d’aquest curs hem abordat la pedagogia Freinet des de perspectives molt diverses. El present article situa la figura de Célest...