Repensar l’aula des de les persones
Ens interessa reflexionar sobre què fem a l’escola, perquè qualsevol decisió que prenguem tingui en consideració les...
El poder de les visualitzacions
Els punts de vista nous sobre la intel·ligència i els diferents estils de processament dels aprenentatges han de repercutir en l’e...
Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua
Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua Montserrat Vilà Santasusana, Josep M. Castellà Lidon Una de las vivencias más m&...
Lletres de colors
Aquest text recull l’experiència educativa relacionada amb l’aprenentatge de l’ortografia que s’està portant a t...
És necessària la religió a l’escola?
He rellegit un article que havia publicat a Guix l’any 2003 i que podria subscriure completament avui. Aleshores, era la LOCE la que aixe...
Organització dels indicadors de progrés al centre
Lev Tolstoi i l´escola de Iàsnaia Poliana
Lev Tolstoi i l’escola de Iàsnaia Poliana La inseparable dialèctica educativa entre teoria i pràctica Tolstoi a l’Escola de...
Hi, amigo!
El projecte que presentem a continuació neix de la necessitat d’ensenyar la llengua estrangera de manera més motivadora, vivencial...