Escriure per pensar, pensar per escriure
En el món d’imatges en què estem immersos, l’escriptura a l’escola esdevé més necessària que mai....
Lideratge participatiu
Sabem que hi ha accions que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu....
El diàleg constructiu
La bona expressió oral es considera necessària per exercir algunes professions, com ara l’advocacia o el periodisme radiofò...
Construim la nostra Terra paral·lela
L’article descriu l’experiència realitzada per l’alumnat de cinquè de primària de l’escola La Sèqu...
Relacions entre la família i l´escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables
Relacions entre la família i l’escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem ...
La nostra ombra és sempre igual?
Les ombres i els canvis que realitzen desperten l’interès i la curiositat de les criatures des d’edats ben primerenques. En aquest ...
Competencia digital en un aula DUA
Competencia digital en un aula DUA «Un DUA de cole» María Antonia Barceló Martínez La tecnología nunca puede ser un cont...
Relacions intergeneracionals a l’escola infantil (0-3 anys)
Relacions intergeneracionals a l’escola infantil (0-3 anys) Yolanda Sánchez Claverías Propiciar les relacions entre infants i avis a l...