Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament
Aprendre, participar i socialitzar en temps de confinament Experiències en entorns virtuals amb alumnes que pateixen malalties José Blas ...
Significatividad y funcionalidad
Consigna de la evidencia Favorecer la vinculación de los conocimientos previos con los nuevos conocimientos que vayamos a adquirir refuer...
Bons aliments
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Aprenent per projectes o projectant aprenentatges
Tenir en compte l’aprenent, les seves necessitats, les seves inquietuds i els factors socials que l’envolten abans de dissenyar un projec...
Coneguem la Carta de la Terra amb el conte Sota l’acàcia
Sota l’acàciaés un conte realista, adreçat als infants de vuit anys o més, que reflexiona sobre els eixos del docume...
Cambio de mirada
Codis QR per a tothom
La lectura de codis QR a l’escola obre un ventall molt interessant de possibilitats. En aquest article, s’hi presenta un exemple pr&agrav...
Què té de particular dirigir un centre escolar?
Les pràctiques professionals de la direcció d'un determinat centre escolar són diferents a les d'altres organitzacions? L'article part...