Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
Inspira STEAM: un proyecto de la Universidad de Deusto, uniOVI y centros de primaria
Inspira STEAM: un proyecto de la Universidad de Deusto, uniOVI y centros de primaria Inspira STEAM es un proyecto pionero para el fomento...
Jocs de festa: Circuits
Els jocs de festa es poden dur a terme en situacions diverses, però són força indicats per jugar-hi aquells dies en què es...
La cohesión del grupo es una condición necesaria, pero no suficiente, para trabajar en equipos ...
En aquest capítol s’aborda la cohesió del grup com un element perquè els alumnes estiguin disposats a ajudar-se mútu...
Treballem les emocions a l’escola
L'escola és el lloc idoni per treballar les emocions i els sentiments. Allí, els alumnes i les alumnes hi passen la majoria de les hore...
Esperar el torn
De les distintes aportacions que ha fet l’alumnat en iniciar la sessió, el grup de sisè tria la frase «esperar el torn»...
Introducir el aprendizaje cooperativo equivale a cambiar la estructura de aprendizaje de un aula.
En aquest capítol veurem que l’aprenentatge cooperatiu no és simplement un recurs que es pot utilitzar, o no, en funció del...
La música com a recurs per a ensenyar llengua (estrangera)
La música ofereix moltes possibilitats per realitzar el treball interdisciplinari, però sovint, a l'escola, només s'hi utilitzen les c...