Confiproyecto. Aprender del confinamiento para hacer proyectos personalizados
La proposta didàctica que presentem mostra el plantejament de la tasca per projectes que es va dur a terme a l’Escola La Mitjana, de Llei...
Práctiques de qualitat en la formació
Un dels retrets que es pot fer a la universitat és la distància que manté respecte a la realitat escolar, però teoria i pr...
Jocs tradicionals amb material de rebuig
Els jocs tradicionals i el reciclatge són dos continguts amb un alt valor educatiu. Com que tenen un gran interès pedagògic, han ...
English at home and back to school. A love story
Quan l’alumnat de la nostra escola fa anglès, s’endú una mica d’aquesta llengua a casa per poder-la compartir amb la f...
A l’escola, és possible una educació lenta?
Com dèiem a la presentació d'aquest monogràfic, els dubtes, els debats i les reflexions que s'han produït a l'entorn de la proposta s...
Viure les arts en família. LaSala i el Festival El més Petit
Viure les arts en família. LaSala i el Festival El més Petit LaSala és un centre de creació d’arts escèniques per a inf...
Autorregulación en 1.º de primaria
En aquest article s’hi presenta una experiència d’autoregulació de l’aprenentatge amb alumnat de primer de primà...
El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...