El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...
El color blau
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Yincana desde la perspectiva de las inteligencias múltiples
Coneguem Salvador Espriu
Aquest article presenta l’experiència de la realització, a diferents escoles de Catalunya, d’un taller didàctic sobre...
L’escola i l’esplai. Remant junts en la mateixa direcció.
Com en totes les històries, la relació entre l'escola i l'esplai ha passat per etapes i sentiments diversos: d'enamoraments i desamors,...
#VerdaguerObert
#VerdaguerObert Mantenir el vincle durant el confinament mitjançant propostes diàries Mari Paz González Muñoza, Anabel Ramos Rodr&...
La integración de las niñas y los niños con necesidades especiales en el aula
L’entorn més educatiu
El projecte comunitari ens ha permès constatar com la feina realitzada en xarxa millora el reconeixement, la convivència i les oportunit...