Aprenent llengua a través del teatre
A través de la pràctica realitzada com a responsables de les guies didàctiques del Teatre Nacional de Catalunya durant més de deu any...
Material per a l’alumnat: La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc ...
Repensar l’aula des de les persones
Ens interessa reflexionar sobre què fem a l’escola, perquè qualsevol decisió que prenguem tingui en consideració les...
Llegir en pantalles, una lectura multimodal. “Connectant” esferes d’aprenentatge lletrat...
La lectura en pantalles ha crescut en els usos quotidians. Moltes vegades, de manera no del tot conscient, fem lectures multimodals. Avui...
Fem poesia
Hem de fer poesia a l'escola? Sí, perquè és un treball gratificant, complet, hi treballem capacitats bàsiques múltiples. Només nece...
¡Quiéreles tal como son!
Anar al teatre a secundària: noves propostes dels espais escènics de Barcelona
L'objectiu d'aquest article és presentar els espais per a l'ensenyament del teatre en el currículum de secundària i conèixer quins ti...
Amb les famílies: Les famílies en el joc de veus i ressons
AMB LES FAMÍLIES Les famílies en el joc de veus i ressons CEIP Rafal Vell (Palma de Mallorca) Imaginem... «L’aula com a esfera co...