Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
La cohesión del grupo es una condición necesaria, pero no suficiente, para trabajar en equipos ...
En aquest capítol s’aborda la cohesió del grup com un element perquè els alumnes estiguin disposats a ajudar-se mútu...
Projecte A l’escola, cuinem plegats
L'experiència que es presenta a continuació és la realització de tallers de cuina i assessorament per a alumnat i famílies des de l'...
La comunicación del docente
Los estudios realizados en relación con este aspecto coinciden a la hora de afirmar que el impacto de un mensaje estrictamente verbal no...
Introducir el aprendizaje cooperativo equivale a cambiar la estructura de aprendizaje de un aula.
En aquest capítol veurem que l’aprenentatge cooperatiu no és simplement un recurs que es pot utilitzar, o no, en funció del...
Esmorzars pedagògics
Presentem una activitat de la nostra escola que ja té tres anys: els esmorzars pedagògics. Està dirigida a les famílies de P3 i P4. E...
Material para el alumnado: Mira y mide
Quan disseny i pedagogia van de bracet
Quan disseny i pedagogia van de bracet Fidel Navarro Garcia Aquests últims anys hem apostat per una millora pedagògica centrada en l’a...