Com treballem a l’aula
En aquest article, es presenten les característiques bàsiques del treball per projectes i es concreten en el model de seqüència didà...
De pal, d’impremta o lligada?
El debat sobre quin tipus de lletra s’ha de prioritzar en l’alfabetització inicial està en plena efervescència a l&rs...
Humor
Classroom screen: una pissarra digital per al treball cooperatiu
Classroom screen permet gestionar l’aula de manera visual, atractiva, interactiva, motivadora i senzilla per treballar de forma pràctica ...
La composició escrita. Com ensenyem a escriure, com n’aprenen els alumnes?
L'article planteja tres qüestions: els aspectes bàsics sobre la composició escrita com a objecte d'ensenyament i aprenentatge; una apr...
Banc de recursos: La lectura: font de plaer i de coneixement.
¿Y ahora qué hago? Talleres de acompañamiento emocional
¿Y ahora qué hago? Talleres de acompañamiento emocional Glòria Iniesta Guirao A lo largo de nuestro día a día experiment...
Viure amb infants, una nova oportunitat que ens brinda la vida.
Després de tants anys d'haver creat ambients on la mainada pogués créixer en llibertat i amb límits i d'havernos esforçat per acompa...