El teixit d’aula, una inclusió real: L’experiència de l’escola Fluvià, un centre en construcci...
Som una escola diferent i ens volem explicar. Fa cinc anys que vam néixer i ens estem fent el vestit a mida, encara que tot just hem cos...
[Re]Pensar i organitzar la tutoria per a un pràcticum professionalitzador en la formació de mes...
La formació incial de mestres es caracteritza pel seu tarannà professionalitzador. A més dels coneixements sorgits de la recerca,...
Taller d’escacs
En aquest article, hi presentem una experiència realitzada en una escola barcelonina, en la qual, sota el format de tallers, s'utilitzen...
Intel·ligència artificial per conèixer el nostre patrimoni
Intel·ligència artificial per conèixer el nostre patrimoni El projecte que presentem pretén acostar el nostre alumnat a les seves ...
La cooperación de cinco equipos en una unidad didáctica de baloncesto
La cooperación de cinco equipos en una unidad didáctica de baloncesto David Rodríguez Ruano Universidad de Vic (Barcelona) En este art&...
Sentint la música: Taller per a famílies, infants i mestres
Els humans som éssers musicals i emocionals per naturalesa. Des de petits, reaccionem davant dels diferents ritmes i entonacions, fet qu...
La confecció dels indicadors de centre
Els centres educatius que volen millorar els seus resultats tenen en l'avaluació un element clau per regular els processos, per determin...
Una experiència interdisciplinària sobre música, emoció i motivació
La música activa emocions i, com a conseqüència, té un gran poder de motivació que es pot utilitzar en l'aprenentatge de les altres ...