EN LÍNI@: Hem de celebrar el Nadal?
S'han de celebrar, a l'escola, les festes d'origen cristià com ara el Nadal? Això implica que també hi hem de celebrar les d'origen mu...
Manifest per la Defensa de l’etapa d’educació infantil 0-6.
No perder de vista lo esencial
Hemos entrado en 2012 y, aunque el año académico empieza en septiembre, parece que estos días nos invade la necesidad de formular nuev...
Una web como recurso para la investigación histórica
La diversidad de disposiciones curriculares de ESO y bachillerato de las distintas comunidades autónomas abre un abanico de posibilidade...
Al encuentro de nuevos rumbos
Nuestro centro, Nido Isabel de Orbea (Perú), tiene 35 años de trabajo con niños pequeños, de 1 año y medio a 4 años. Se inició con...
L’evidència en la pràctica: Coneixements previs. Els coneixements previs, el ciment de tot el q...
Per poder abordar la importància dels coneixements previs, no podem deslligar els termes aprenentatge i emocions, ja que, depenent de les...
Convivència en positiu. Optimisme pedagògic
Per aconseguir la convivència positiva, és necessari projectar una mirada que permeti realitzar canvis, com també mantenir una ac...
Trabajando con números grandes