Venjança o perdó?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Llegir les ciutats, habitar els llibres
A La ciudad de los niños, Tonucci (2014) ens recorda que una ciutat sensible a les necessitats de la infància serà millor per a t...
El proceso de la escritura: de la planificación a la revisión del escrito
Isabel Ferrer, pedagoga, psicòloga i logopeda. «Més enllà de les paraules»
Fa anys que treballa amb persones de diversos col·lectius a partir del que ella anomena «eix de la comunicació i el llenguatge&raq...
Entrevista a Marta Soler. Las interacciones son la clave para aprender a leer
Melmelada demà i ahir. El tractament del temps en la literatura infantil i juvenil
Les lectures que els infants segueixen amb més complaença tenen un ritme temporal similar al nostre. Les accions se succeeixen l'una da...
Aplicar matemàtiques per ser coherents.
La utilització dels coneixements en situacions del món real és un dels reptes del treball per competències. L'article mostra de maner...
Crònica: Celebració del 20è. aniversari del Fòrum Europeu d’Administradors de l’Educació de ...