Contenido del producto 295157
¿Cómo podemos utilizar los intereses del alumnado para ayudarle a que realice aprendizajes con ...
¿Cómo podemos utilizar los intereses del alumnado para ayudarle a que realice aprendizajes con sentido y valor personal? Mariana Solari M...
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
Pràctiques que ajuden a construir la relació educativa
Sé que, sense una bona relació educativa, no és possible establir res fructífer, i no sorgeix solament d’estar junts...
Les escoles d’estiu, molt més que formació del professorat
Vacaciones: A las antípodas
Viatjar als antípodes sempre ha estat un tòpic. Quan tens ganes de fugir, de fer una parada o necessites ser ben lluny de tot durant uns...
Ni tot s’hi val, ni tot és evident
Sovint estem perduts entre el discurs del tot s’hi val si es fa amb bona voluntat i el màrqueting de la innovació empaquetada amb ...
César Bona: «Hem de donar la millor versió de nosaltres mateixos»
César Bona va saltar de la seva aula a la fama quan va ser nominat al Global Teacher Prize, conegut com el «Nobel» del professorat....