Quan tu i jo esdevé tu, el mòbil i jo
Quan tu i jo esdevé tu, el mòbil i jo Una vegada, una mare em va explicar una conversa que havia mantingut amb el seu fill de 3 anys. Arr...
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i p...
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i professionals artístics, sense distincion...
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
De desitjar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Noticias de interés
El desenvolupament de les competències en educació física: utopia o realitat?
El model educatiu actual posa l'accent sobre el desenvolupament d'un seguit de competències a l'educació primària. Què implica això ...
El protagonista. Compendio de unas prácticas educativas muy extendidas
El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología