“D’ahir i d’avui”, un projecte d’escola, interdisciplinari, intergeneracional i d’aprenentatge s...
En una societat com la nostra, caracteritzada per una pèrdua de valors socials i una manca de comunicació intergeneracional, és n...
Creatividad y música: Desde la bodega, con amor
Un celler castellà en un poblet a prop de Valladolid, Villanueva de Duero. Cinc persones amb cinc històries diferents (d’escola, d...
Controlar el temps per a comprendre la vida de la papallona
En aquest article, em proposo mostrar-hi, essencialment, dues coses. Que la vida científica i comunicativa de l'aula adquireix un món c...
Aprenent les característiques dels animals invertebrats mitjançant claus dicotòmiques
Experiència realitzada amb alumnat de tercer de primària durant la qual es van utilitzar claus dicotòmiques com a recurs per treb...
Biblioteca de Aula. Libros. Encuentros. Convocatorias. Webs
Volem entendre què passa amb els nombres quan calculem
Arriba la festa de la Castanyada. Hem de fer panellets per al nostre grup classe i per als nens i nenes de parvulari. Volem que en surtin...
Qüestionar les matemàtiques per qüestionar el món
Qüestionar les matemàtiques per qüestionar el món Marianna Bosch Casabò El que es proposa en aquest article com a principi pe...
Componem música amb la tauleta tàctil
Les tauletes tàctils, utilitzades en el moment adequat i de manera adient, poden obrir escenaris nous dintre de l’aula de música, ...