El receptor, espectador al teatre
La recepció del fet teatral necessita el coneixement i la formació respecte a les convencions que fan possible passar del text a la rep...
Proposta matemàtica: Pizzes per a la festa!
Proposta matemàtica: Pizzes per a la festa! Neus Huescar Vinent En aquest article es presenta una proposta matemàtica anomenada Pizzes pe...
Xuxo Ruiz: «Aprenentatge i emoció han d’anar agafats de la mà»
Es va interessar per la màgia als 7 anys, quan li «van treure» una moneda de darrere de l’orella. Això el va deixar me...
Be a codemaker! Codificació per a infants creatius
Les noves generacions es mouen entre eines tecnològiques que faciliten el seu aprenentatge diari. Normalment, s’aprèn a emprar ein...
Documentar las prácticas de aula
El procés d’acollida a les famílies nouvingudes des de l’AMPA
Per acollir les famílies nouvingudes que s'incorporen al sistema educatiu català, a la nostra escola, amb la col.laboració de l'AMPA i...
Aprenent llengua a través del teatre
A través de la pràctica realitzada com a responsables de les guies didàctiques del Teatre Nacional de Catalunya durant més de deu any...
El taló d’Aquil·les de l’educació
A la mitologia grega, Aquil·les va ser un heroi de la guerra de Troia. Llegendes posteriors afirmen que l’única part vulnerable de...