Teatre a l’escola: molt més que interpretació
Quan fem teatre a l’escola, a més de plantejar-nos realitzar un treball de llengua, que potser és la tasca més visible de t...
La premsa (digital) a classe
Seguint un eix històric, revisem les perspectives més rellevants amb què s’ha aprofitat la premsa escrita per aprendre llen...
Baiba Krumins Grazzini: «Hay un maestro interior en cada niño»
Les tecnologies digitals i l’aprenentatge servei
Les tecnologies digitals, presents en tots els àmbits de la societat, adquireixen també un paper important en l’àmbit forma...
Caos + refugiats = Mare Mortum
L’escola Miquel Martí i Pol, de Lliçà d’Amunt, participa, des del curs 2013-2014, en el projecte Art i escola que pro...
Una experiència motivadora: la revista escolar
Aquest article pretén exposar, de manera senzilla i breu, un exemple de projecte interdisciplinari centrant-se en una temàtica contextua...
Sociolingüística i argumentació al cicle superior de primària
Aquest article presenta l’anàlisi d’una seqüència didàctica experimentada a l’aula amb escolars de sis&egr...
Lanzar cochecitos por una rampa