Les conferències. Construint conjuntament petits experts
A l’escola Riera de Ribes vetllem per trobar moments d’aprenentatge en els quals puguin participar diferents agents educatius. La confer&...
Célestin Freinet. Un mestre compromès i vigent
En el tema d’aquest curs hem abordat la pedagogia Freinet des de perspectives molt diverses. El present article situa la figura de Célest...
«Vols participar en un espectacle?»
«Vols participar en un espectacle?» Aquesta és la invitació del Projecte PALCO, amb la intenció que l’art, en l...
Teatre a l’escola: molt més que interpretació
Quan fem teatre a l’escola, a més de plantejar-nos realitzar un treball de llengua, que potser és la tasca més visible de t...
La premsa (digital) a classe
Seguint un eix històric, revisem les perspectives més rellevants amb què s’ha aprofitat la premsa escrita per aprendre llen...
Baiba Krumins Grazzini: «Hay un maestro interior en cada niño»
Les tecnologies digitals i l’aprenentatge servei
Les tecnologies digitals, presents en tots els àmbits de la societat, adquireixen també un paper important en l’àmbit forma...
Caos + refugiats = Mare Mortum
L’escola Miquel Martí i Pol, de Lliçà d’Amunt, participa, des del curs 2013-2014, en el projecte Art i escola que pro...