Scienglish o la desparición de las fronteras curriculares en el aula
En aquest article, hi presentem una experiència innovadora i inclusiva en un institut. El desplegament curricular es basa en cinc àmbits...
Tecnologías y formación del profesorado, una visión crítica
La formació TIC ha d’estar basada en la invisibilitat de la tecnologia, en el disseny i en la posada en pràctica d’experi&eg...
Educació infantil i polítiques d´infància
No n’hi ha prou de parlar de la qualitat de l’educació infantil. Cal que es duguin a terme polítiques d’infànci...
Mirades impertinents
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Actitud: Viure en l’ara per celebrar que som vius
Som aquí per celebrar que viure no és només respirar, que volem ser escultors dels nostres dies embarcant-nos en mil i un project...
Déu parla moltes llengües
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La cohesión, puente entre la gramática oracional y la gramática textual
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...