Educació infantil i polítiques d´infància
No n’hi ha prou de parlar de la qualitat de l’educació infantil. Cal que es duguin a terme polítiques d’infànci...
Habitar l’aula des d’una altra concepció de l’espai i del temps
Darrere de qualsevol organització d'aula, hi ha tot un reguitzell de decisions pedagògiques i metodològiques que, unes vegades, són f...
L´avaluació de la llengua oral
Avaluar l’oralitat pública no és una tasca fàcil, ni per a l’avaluador, el docent; ni per a l’avaluat, l’...
Treballem amb nosaltres mateixos per millorar l´entorn laboral?
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des de l’aspecte personal com col·lectiu. La fortale...
Entrevista a Lidia Puigvert: Violència 0 des dels 0 anys
La Lídia Puigvert Mallart, professora de la Universitat de Barcelona, és investigadora de prestigi i autora de diverses publicacions sob...
Els indicadors de centre: una moda o una nova cultura de gestió basada en el coneixement?
Els indicadors han servit per comparar diferents sistemes educatius, també per fer estudis longitudinals dels propis a partir de generar...