Planificación de programas: ¿un elemento de control o de transformación?
Daniel Barrero: «No entenc el mestre com una font de saviesa ni com la solució, sinó com algú...
Daniel Barrero: «No entenc el mestre com una font de saviesa ni com la solució, sinó com algú que ajuda a arribar a la resposta...
Comença a programar de manera divertida amb la plataforma MakecodeDisseny d’un comandament de videojocs
Acompanyar l’escriptura en l’educació a distància
L’aprenentatge de l’escriptura requereix un ensenyament planificat i sistemàtic en tots els nivells educatius. En aquest article, h...
(Inter)(Trans)disciplinarietat en formació de mestres
L’article mostra un projecte al grau de Primària de la UdL basat en l’aprenentatge intertransdisciplinari a través de l&rsqu...
Favorecer la toma de decisiones desde el Consejo de Pequeños
L’estructura organitzativa del centre afavoreix moments durant els quals els infants poden prendre decisions sobre temes que els afecten....
Apadrinament de les torres d’aigua de la ciutat
L'experiència que es relata a continuació és solament un avenç del que està projectant el grup de treball sobre història local. En ...
Diez años del programa FEAC