Reflexions d’una mestra sobre el camí 0-3
Que ens asseguem a reflexionar comporta un acte d’humilitat, de quietud i d’acceptació de les nostres dificultats, com també...
La teoria de les intel·ligències múltiples
Tenim una ment meravellosa que pot comprendre i comunicar amb tipus diferents de símbols. La podem estimular (i ho hem de fer). Aquesta p...
El que no és lectura ni escriptura
L’avaluació de qualsevol àrea o matèria passa massa sovint per les formes d’expressió escrita o oral. Tots dos...
De la realitat al joc simbòlic i del joc simbòlic a les matemàtiques
Aquesta experiència té com a objectiu principal usar el sistema monetari (l’euro) en una situació contextualitzada (la boti...
Aprenentatges emergents de tres experiències de gestió escolar en pandèmia
Presentem en aquest Bloc el resultat d’un procés de reflexió col·lectiva de tres direccions de centre, després de gaireb...
Notícies d’interès
L’espai natural, una trama de relacions
Un grup d’alumnes de primària entre els cursos de quart i cinquè crea un espai preservat en una parcel·la del pati que desp...
Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...