Pensar col·lectivament una escola millor
La formació permanent del professorat és clau per donar resposta a la inclusió educativa, especialment aquella formació qu...
Investigaciones sobre el aprendizaje basado en proyectos (ABP)
L’aprenentatge basat en projectes comporta millores significatives en l’aprenentatge de l’alumnat. Edutopía, fundació ...
Tecnologías y formación del profesorado, una visión crítica
La formació TIC ha d’estar basada en la invisibilitat de la tecnologia, en el disseny i en la posada en pràctica d’experi&eg...
Spot Music: música en la publicidad
Con este recurso se sitúa al alumnado como consumidor crítico de la publicidad mediante la escucha activa, el análisis, la edición y ...
Desafiaments de l´educació inclusiva a l´educació secundària
L’atenció personalitzada, la inclusió i la col·laboració entre la família i el centre és un dels artic...
La formación dual
La tradició de la formació inicial dels docents s’ha basat en un conjunt de plantejaments sobre com haurien de ser l’educaci...
Scienglish o la desparición de las fronteras curriculares en el aula
En aquest article, hi presentem una experiència innovadora i inclusiva en un institut. El desplegament curricular es basa en cinc àmbits...
Miguel Ángel Jordán: «Jo no faig llibres xiclet dels que es masteguen i es llencen»
Només començar a parlar amb el Miguel Ángel Jordán ja me l’imagino encarnant un dels personatges d’alguna de l...