Medidas educativas para alumnado con altas capacidades
Al present article, s’hi anomenen les mesures educatives més habituals per a nens i nenes amb un talent o més i s’hi expliqu...
De lo próximo y lo lejano
L’escola pública L’Arenal de Llevant, de Barcelona, malgrat la ubicació en un entorn absolutament urbà i amb un immen...
Teatre amb titelles inclusiu
L’experiència parteix de la idea de treballar de manera conjunta amb l’alumnat dos cicles molt diferents, el cicle formatiu de grau...
Hilos de agua, ríos de tinta
Com a ciutadans i ciutadanes del món, estem compromesos en el coneixement i l’estimació del nostre entorn més proper. A les...
Repensar el aula desde las personas
Ens interessa reflexionar sobre què fem a l’escola, perquè qualsevol decisió que prenguem tingui en consideració les...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Recuperacions? Val més prevenir que curar
Els exàmens de recuperació s’haurien de fer al juny o al setembre? El professorat debat sobre la idoneïtat d’una &egrav...
Cacharreando, un proyecto realizado con Makey Makey y Scratch
Programar sense saber programar o tocar el piano amb núvols de sucre ja és possible gràcies a la unió de dues eines que s&...