Material complementari: Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
La participación de las familias en un proyecto de innovación educativa
Falsos amics i intercomprensió lingüística
Els falsos amics solen ser percebuts com un parany en l’aprenentatge d’una llengua nova i com un fenomen que dificulta la comprensi&oacut...
Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
¿Váteres separados para niñas y niños?
L’espanyol com a llengua estrangera en contextos anglòfons
Els aprenents de llengües estrangeres utilitzen sovint la seva llengua nadiua i el coneixement que tenen d’altres idiomes com a punt de p...
Família i escola, una complicitat imprescindible
Les escoles que posen tot el seu esforç a oferir oportunitats diverses per a l’aprenentatge i que creen llocs motivadors, segurs i en els...
¡Maestra, nuestro cartel está en el autobús!