Creació i lectura a partir de l’art
El programa Llenguatges del coneixement pretén potenciar l’impuls d’experimentar, és a dir, de crear per conèixer o d...
Escola offline
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
Creapptividad: aprendre mitjançant la creació digital
Creapptividad és una web creada per César Poyatos (@cpoyatos) i Javier Monteagudo (@jmonteo). En aquest portal, dos docents que provenen...
Projectes amb servei a la comunitat
En aquest article d'opinió, Xus Martín, destaca algunes de les principals aportacions dels projectes amb servei a la comu...
El joc dels grups d’aliments
Com a part d’una unitat didàctica en què s’hagin treballat els grups d’aliments, aquest joc pot servir com a activitat...
Què pot demanar l´escola a la inspecció?
En aquest article d'opinió, Jesús Jiménez reflexiona sobre què li pot demanar l'escola a un inspector.
Vida de gos
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Retalls