Controlar el temps per a comprendre la vida de la papallona
En aquest article, em proposo mostrar-hi, essencialment, dues coses. Que la vida científica i comunicativa de l'aula adquireix un món c...
L’art com a eina transversal a l’escola
L’article focalitza l’atenció en la defensa de l’educació artística com a eina transversal de treball i de rece...
Pistes per a l’avaluació: Indicadors de la qualitat d´ús d´alguns espais que de vegades estan...
Jocs cooperatius
L’inici de curs sempre és un bon moment per portar a terme intervencions que ajudin a cohesionar els grups. Malgrat que la majoria d&rsqu...
EN LÍNI@: Innovació en l’avaluació
La premsa s'ha fet ressò d'una experiència d'avaluació dels aprenentatges, desenvolupada per una trentena de centres, en la qual l'alu...
Volem entendre què passa amb els nombres quan calculem
Arriba la festa de la Castanyada. Hem de fer panellets per al nostre grup classe i per als nens i nenes de parvulari. Volem que en surtin...
Recuperant l’educació visual més enllà de la plàstica
L’educació artística hauria de reivindicar la seva raó d’existir i deixar de ser considerada una assignatura en la qu...
Una plaça a l’escola, espais per a tothom i projecte de centre
Cada lloc comunica sobre el que pot succeir al seu interior, parla de qui l’habita i encomana una manera de viure’l. Tot espai, gran o pe...