Transformar la societat a través de la música
Transformar la societat a través de la música és una proposta didàctica que s’ofereix a un espai d’aprenentatg...
Teatre a l’escola: molt més que interpretació
Quan fem teatre a l’escola, a més de plantejar-nos realitzar un treball de llengua, que potser és la tasca més visible de t...
Formes de llegir
Formes de llegir és un projecte d’innovació que té com a eix vertebrador la lectura i l’escriptura amb la col·...
Una experiència motivadora: la revista escolar
Aquest article pretén exposar, de manera senzilla i breu, un exemple de projecte interdisciplinari centrant-se en una temàtica contextua...
¡En el 0-3 os pasáis todo el día jugando!
Laura Lladós Alonso El aula al servicio del juego Escola Bressol Municipal Balàfia (Lleida) Aún hoy en día esta afirmación in...
Aprenentatge cooperatiu: del repte a la realitat a l’aula
L’aprenentatge cooperatiu és l’eina clau per millorar els aprenentatges dins les aules de l’institut Miquel Biada (Matar&oacu...
Fernando García Páez, mestre del CEIP San Wallabonso de Niebla (Huelva). «Sóc mestre d’esco...
«Sóc mestre d’escola. Només això. Però l’escola no és el col·legi, quatre parets, sin&oacu...
L´educació basada en evidències científiques a secundària
Per transformar el sistema educatiu i la pràctica educativa cal disposar d’informació vàlida i contrastada que permeti que ...