RECURSOS PARA LA PRÁCTICA
Y mientras juegan, ¿yo qué hago? Aunque se sigue manteniendo en muchas realidades esa actitud de maestras y maestros que basan su trabajo...
Vergonya o culpa?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Karima Grant: «Pressionem els infants perquè siguin preadults»
Canviar els paradigmes d’aprenentatge a l’oest africà és l’ambiciós objectiu d’ImagiNation Afrika, una as...
Sols i anormals
Cíclicament apareixen pretensions ideològiques alienes al centre educatiu que volen limitar allò que hi podem fer i vetar qualsev...
Transeducar. Poètiques de la diversitat sexual
Transeducar és una proposta que impulsa diàlegs àgils i espais de llibertat als entorns educatius, formals i informals, en les di...
PISTAS PARA LA EVALUACIÓN
Para no dejar el juego en manos de la improvisación Manu Sainz A lo largo del monográfico han ido apareciendo numerosos aspectos para ten...
Acció adaptativa saludable
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
El rol del professorat a les aules on es practica l’aprenentatge cooperatiu
L’aprenentatge cooperatiu requereix un nou rol docent, tant pel que es refereix a la preparació de la classe com al desenvolupament de le...