Bons aliments
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
EN LÍN@: Com fomentar la lectura?
Les darreres avaluacions i els estudis realitzats fa poc indiquen que les competències relacionades amb la lectura no acaben de tenir el...
Liliana Aldai
La vida als masos. Un projecte de tot un poble
Des de sempre, un dels objectius primordials de l'escola ha estat plantejar-se el procés d'ensenyament-aprenentatge millor per a nens i ...
El manteniment de la cultura de centre
La cultura d’un centre és dinàmica. Es troba en un procés d’actualització constant. Per tal que aquesta constr...
L’espai del joc, jugar i jugar sense fi
Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Javier Abad Molina Jugar és, abans de res, una manifestació de la qualitat de vida de la infà...
El joc dels grups d’aliments
Com a part d’una unitat didàctica en què s’hagin treballat els grups d’aliments, aquest joc pot servir com a activitat...
Atenció
Parlar d’una educació atenta és parlar d’una actitud, d’una manera de voler estar. Atendre deu tenir a veure amb mirar...