L’assemblea a primària: estratègies d’intervenció
En el present article defensem la necessitat de valorar l’assemblea a l’educació primària. Són molts els avantatges d...
Petjades de plaer
Experimentar per plaer, i per tant descobrir i aprendre mitjançant aquest motor hauria de ser el que empenyés els infants i les persones...
«Pas d’infantil a primària»
Des dels serveis de suport a les institucions docents i al professorat que constitueix la xarxa dels centres d’ajut a la formació i a la ...
¿Puede la escuela pasar de ocuparse del 15M?
Por muy alienados que estén sus grupos familiares y conecten siempre canales de televisión basura (un poco lo son todos), era muy difí...
Educar per a la nova era
Fa cinc anys l’escola Talaiot es va trobar amb la necessitat de prendre una decisió important. Aquell curs escolar varen confluir tots el...
Referentes para la selección de situaciones de uso y aprendizaje de las lenguas
El concepto de situación y la selección de situaciones significativas con respecto al perfil de salida del alumnado es una cuestión ce...
Dubtar o no dubtar, vet aquí la qüestió
Cicle mitjà. Grup interessant i reflexiu segons la mestra. Quan entro a l’aula, ja iniciada la classe, estan fent un exercici del manual ...
El teatre i la dansa, juguen i aprenen