Carta abierta a la Excma. Sra. Doña Lucía Figar de Lacalle
Itineraris d’ensenyament de les matemàtiques a l’educació primària
Es presenta una visió de l’ensenyament de les matemàtiques a l’educació primària a partir d’itinera...
Alteritat
Ens hem plantejat mai, mestres i famílies, per què els nostres infants han d’anar a l’escola? Potser estem tan acostumats qu...
Quan l´escola és de tothom i tothom és l´escola
Quan l’escola es troba en un context d’alta complexitat, el treball que s’hi faci haurà de partir de la convicció que ...
De la realidad al juego simbólico, y del juego simbólico a las matemáticas
Aprendemos a jugar al ajedrez (segunda parte)
Jaume Cela, mestre, escriptor i director. “S’ha fet gran…”
Tots els infants creixen. Tots menys un. D’acord... És una frase -afortunadament- ja escrita, però conté les paraules juste...
Així vam capgirar el suport escolar
El Programa d’acompanyament escolar a secundària (que nosaltres anomenem PROA tarda) té com a finalitat donar un cop de mà ...