De les gàbies a les aules
En aquest article d'opinió, Isabel Ariño creu que podem portar a les aules exemples de vida, de supervivència, de superaci&o...
[Re]Pensar i organitzar la tutoria per a un pràcticum professionalitzador en la formació de mes...
La formació incial de mestres es caracteritza pel seu tarannà professionalitzador. A més dels coneixements sorgits de la recerca,...
Dret a decidir… també a l’escola? Una reflexió al voltant de la veu de pares i mares en el sist...
Códigos QR para todos
Biblioteques escolars al Brasil
En aquest article, s’hi presenta l’experiència d’una xarxa pública de difusió de la lectura que pretén p...
La opción FP: ¿el camino más largo o el más interesante?
El camí de l’FP, del qual sovint s’afirma que és més llarg, pot ser també un recorregut més intere...
Tatoos i pírcings, identitat i salut
Aquestes dues «decoracions corporals», en la pell de nois i noies, genera opinions vivament contraposades. Estètica, responsabilita...
Miradas. Biblioteca de Aula. Encuentros. Convocatorias. Web