Escribir para aprender ciencias
Cada cultura tiene su propio lenguaje. Como dice Lemke (1997, p.12): [...] el lenguaje no es sólo vocabulario y gramática: es un sistem...
PonteVan: la FP en la calle
PonteVan: la FP en la calle Proyectos de innovación como instrumento de trabajo en el aula Ricardo Fernández Guerra Incorporar proyectos ...
El virus fa possible l’escola adolescent
Des del mes de setembre, el professorat ha intentat fer possible l’escola en condicions diferents, adaptant-se a les directrius i buscant...
Apartat per a l’alumnat. The Migrant & Refugee crisis. How can we help
Aquest projecte, anomenat The Migrant and Refugee Crisis, és una campanya de conscienciació en anglès en forma de projecte CLIL-A...
La potència del contraexemple: espiar i observar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Entrevista amb Karin Apslund
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
¿Y ahora qué? El futuro de la educación y de las escuelas de verano