«Cuentos con historia»: el paso del tiempo, eje motivador y globalizador de aprendizajes
Fer bona lletra?
Al «Fòrum» del número anterior, hi vàrem publicar l’opinió de Montserrat Fons arran de la polèmic...
Mocs i logopèdia
En Bernat aviat farà 3 anys i avui li ha costat molt dinar. «Ja s’està tornant a constipar», observa la mare. «J...
Res més seriós que els llibres infantils
Competències i ciència escolar. Què fem amb el que sabem?
Per alumnat competent, en ciències, entenem un alumnat actiu, que relaciona les ciències amb el seu entorn i amb el món i que vol usar...
Si no lo veo, no lo creo.
El Proyecto Estocolmo: construir una pedagogía con la voz del niño, del pedagogo y de los padres
El treball pedagògic de Reggio Emília s'ha anat fent cada vegada més famós, convertint-se en font d'inspiració per ...
Enseñanza de las ciencias naturales
Generalmente, el planteamiento de la enseñanza de las ciencias naturales se basa en el hecho de dar respuesta a la pregunta: ¿qué cont...