El autodiagnóstico pedagógico como herramienta básica de la calidad en el aula
Contexto y enseñanza de la competencia científica
La disminución del interés de los alumnos por la ciencia y su aprendizaje es, sin duda, uno de los grandes problemas de la educación c...
Fer servir en lloc de posseir
Fer servir en lloc de posseir Compartir béns i serveis per reduir emissions Som part del problema, però també som part de la soluci...
Orientar per acompanyar. L’orientació amb perspectiva inclusiva
Orientar per acompanyar. L’orientació amb perspectiva inclusiva Coral Elizondo Carmona El rol de l’orientació educativa en el mo...
Família i escola: model dialògic de prevenció i resolució de conflictes
Família i escola: model dialògic de prevenció i resolució de conflictes El model dialògic de prevenció i resolució ...
La llar d’infants com a motor d’una escola
La llar d’infants com a motor d’una escola Pepita Colom Sabarich i Montse Rollan Soldevila L’escola la Vall Fosca, ubicada a la Plan...
Horaris acadèmics i ritme biològic del cervell dels adolescents
En aquest article es descriuen quines són les particularitats del cervell adolescent que afecten la confecció dels horaris, i es propose...
La necessitat d’una revolució metodològica i tecnològica