Aprender a leer críticamente
Actualmente transmitir información no es un reto de la escuela, pero sí lo es desarrollar la capacidad de los jóvenes para encontrarla...
Resolguem: horari i calendari escolar–familiar, amb diversitat
Els debats sobre la conciliació de l’horari familiar i l’horari escolar han estat presents de manera recurrent al llarg dels anys. ...
L’atenció a la salut mental des dels centres educatius
En aquest article s’argumenta, en primer lloc, la necessitat que els centres educatius tinguin entre els seus objectius institucionals la...
(En)Raonem en parella: tutoria entre iguals per desenvolupar la resolució cooperativa de problemes
(En)Raonem en parella és un programa educatiu desenvolupat pel Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals de la UAB, que, emprant la...
Les escoles com a organitzacions saludables
El concepte d’organitzacions saludables s’ha anat desenvolupant al final del segle xx i l’inici del xxi des de la psicologia de la s...
Lideratge per a l´aprenentatge. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Juegos para todos
Núria Castejón, directora de programes testimonials. «Si els escoltes, et fan parar a pensar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...