Incidencia de la intervención docente en el autoconcepto del alumando con discapacidad motriz
Innovar(-se)
Una hipotètica revolta d’unes escoles hipotètiques.
El meu darrer treball sobre el temps (Domènech, 2009) pren com a excusa aquest concepte per proposar una nova mirada sobre l'educació q...
Participació.
Amb aquesta experiència de participació, hem intentat donar un cop de mà per transformar l'escola i posar-la al servei de la comunitat...
La carta de compromiso educativo
El objetivo fundamental de la carta de compromiso educativo es establecer un compromiso entre la familia y la escuela a fin de potenciar ...
I ara què faig? Tallers d'acompanyament emocional
I, ara, què faig? Tallers d’acompanyament emocional Glòria Iniesta Guirao Al llarg del nostre dia a dia experimentem moltes emocions d...
Elogio a la escuela
Elogio a la escuela Aprender a vivir juntos y aprender juntos a vivir. (Marina Garcés, Escuela de aprendices, 2020) Estamos llegando a fi...
Direcció i gestió del centre des d’un enfocament emocional