“Por un deporte sin barreras”
Partiendo de la concepción de la práctica de actividad física y deportiva como herramienta de fomento de la salud, de utilización cre...
Un recorregut pels darrers vint-i-cinc anys de renovació pedagògica de Catalunya
En el present article, donem veu a les persones que han tingut la màxima responsabilitat de la Federació durant aquests darrers vint-i-...
És possible un temps que afavoreixi aprenentatges de qualitat?
Si el temps ha de ser un aliat en la feina que realitzem, cal fer-ne un replantejament en la seva essència. No cal esmerçar més temps ...
A l’ombra del baobab. Escola d’estiu a Burkina Faso.
Aquest és el relat de la posada en marxa d'una escola d'estiu a Bobo Diulasso, on s'han atès 220 infants d'edats compreses entre els tr...
Material para el alumnado: Descubriendo enigmas
El lideratge pedagògic (distribuït). Exemple de cronograma dels programes del curs 2019-2020. C...
Aclarando el concepto de barreras a la participación
Aclarando el concepto de barreras a la participación Antonio A. Márquez Ordóñez Maestro de pedagogía inclusiva Blog Si es por...
Gestió emocional en la relació amb les famílies