Alumnat gitano en l’educació infantil.
L'escolarització de nenes i nens de cultura gitana a l'educació infantil s'estén sortosament entre la nostra societat. Per acostar-nos...
Descubriendo enigmas
IntroducciónLa cotidianidad nos plantea de forma continua situaciones enigmáticas que requieren de una solución exitosa para proceder ...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d´estar preparat per a la diversitat, perquè tothom...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d’estar preparat per a la diversitat, perquè tothom pugui sentir-se acollit i estimat&#...
Cap a un currículum competencial
Cap a un currículum competencial L’experiència de l’Institut Bellvitge Adela Barreda Pascual L’article explica la transfor...
Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...
Entrevista a Antoni Zabala: «Fòrum és troncal per a Graó, des del principi»
Antoni Zabala i Vidiella, president de l’Institut de Recursos i Investigació per a la Formació, entitat que sota la marca Gra&oacu...
Entrevista a Jordi Jubany, expert en competència digital i educació
En aquest article entrevistem Jordi Jubany, docent, antropòleg i assessor en competència digital en diferents nivells del sistema educat...
Projecte «Miró: geometria i color»
El projecte tracta d’acostar l’art contemporani als infants de 2 i 3 anys. Si bé en aquestes edats es treballa d’una manera g...