El error es útil para regular el aprendizaje
EN LÍNI@: Hem de celebrar el Nadal?
S'han de celebrar, a l'escola, les festes d'origen cristià com ara el Nadal? Això implica que també hi hem de celebrar les d'origen mu...
Educació, gestió i territori
L'Associació Catalana de Tècnics i Tècniques d'Educació de l'Administració Local ha complert deu anys d'existència. Per celebrar-ho...
La coordinació primària-secundària.
La coordinació educativa entre les escoles (3-12 anys) i els instituts (12-16 anys) ha esdevingut una prioritat del sistema docent, amb ...
Recuperant l’alè: famílies en desaceleració
A partir de l'observació dels nostres fills i filles petits, han sorgit moltes preguntes i algunes reflexions que ens han portat a repen...
Al encuentro de nuevos rumbos
Nuestro centro, Nido Isabel de Orbea (Perú), tiene 35 años de trabajo con niños pequeños, de 1 año y medio a 4 años. Se inició con...
L’evidència en la pràctica: Coneixements previs. Els coneixements previs, el ciment de tot el q...
Per poder abordar la importància dels coneixements previs, no podem deslligar els termes aprenentatge i emocions, ja que, depenent de les...
Bienestar en el trabajo: actitud, mirada, competencias, equipo
Bienestar en el trabajo: actitud, mirada, competencias, equipo Montserrat Ruiz Martín, Sandra Memminger Ruiz, Esther Malla Amador En este...