La força de les paraules, encara. Sobre els beneficis de l’hora del conte a la biblioteca.
Educació lenta.
L'expectació i els debats generats després de la publicació del llibre Elogi de l'educació lenta (Domènech, 2009) ens porten a prese...
Cildo Meireles en el MACBA, una invitación al juego
El placer en la educaciónTransformar la experiencia museística en una experiencia lúdica y al mismo tiempo creativa es uno de los hito...
La LOMLOE y la apuesta por un proceso de modernización curricular
La LOMLOE y la apuesta por un proceso de modernización curricular César Coll, Elena Martín La nueva estructura curricular que el Minist...
De la imatge al relat
Per què algunes coses diem que són «bones»?
Ens trobem en una classe de cicle mitjà. És el tercer any en què els nens i nenes fan filosofia. Topem amb una expressió d...
Creem una cooperativa… cooperant!
A la nostra escola realitzem el projecte Cultura emprenedora a l’escola (CuEmE), ofert per la Diputació de Barcelona, des d’un enfo...
Sensibilitat i empatia animal a l’aula
Cal introduir conceptes nous a les aules i al currículum, per exemple: els que es relacionen amb la sensibilitat i amb l’empatia animal. ...