L’escola: un sistema viu
En el present article, s'hi explica una història d'un grup de nens i nenes que desitjaven intensament ser reconeguts i formar part d'un ...
Jocs i joguines, la carta als Reis
Trobar el millor per a cada u i per a tots plegats Nadal i Reis són a tocar. Sabeu com me n'he adonat? Senzillament, pels anuncis adreç...
GUIXdos, n. 170: Fem murals digitals amb Glogster.
Trencar el tabú de la lentitud
El moviment Slow (slow food, slow cities, slow sex i ara slow education, l'educació lenta) creix des de fa vint anys a un ritme imparabl...
¿Cuál es el papel del personal no docente con los niños y niñas?
Hacen lo que pueden...Cuántas veces he observado al personal no docente en el comedor con los niños y las niñas, donde abunda el ruido...
Llenguatge computacional: una altra forma de comunicar-se i connectar aprenentatges
Llenguatge computacional: una altra forma de comunicar-se i connectar aprenentatges Incorporar un nou llenguatge a educació primària, en ...
Ús responsable d´Internet: una proposta didàctica
Ús responsable d’Internet: una proposta didàctica Rakel Gamito Gómez, Pilar Aristizabal Llorente, María Teresa Vizcarra Mora...
Oralitat i escriptura, una relació d´ajuda mútua
Oralitat i escriptura, una relació d’ajuda mútua Montserrat Vilà Santasusana, Josep M. Castellà Lidon Una de les vivènc...